Grupa Ferrero została wyróżniona w 50. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialność Biznesu za promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy.
Raport CSR to pierwszy tak duży projekt wydawniczy w Polsce, którego misją jest promowanie najważniejszych i najciekawszych działań CSR prowadzonych przez firmy i instytucje. Raport jest przygotowywany co kwartał przez redakcję portalu RaportCSR.pl. W każdej edycji wybierane są projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują. W jubileuszowej edycji Raportu redakcja jednogłośnie postanowiła wyróżnić Grupę Ferrero.
- Niezmiernie cieszy nas to wyróżnienie, ponieważ wierzymy, że różnorodność i inkluzja mają kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu naszej Grupy. Chcemyt by nasi pracownicy czuli się dobrze, realizując politykę równego traktowania i zarządzania różnorodnością główny nacisk kładziemy przede wszystkim na cztery płaszczyzny: płeć, pokolenia, narodowość oraz kulturę pracy – mówi Beata Dziekanowska, Ambasadorka programu Różnorodności i Inkluzji Ferrero, Menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.
Ferrero w maju dołączyło do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności – międzynarodowej inicjatywy, objętej patronatem Komisji Europejskiej. Karta jest zobowiązaniem, podpisywanym przez organizacje, które decydują się na wprowadzenie zakazu dyskryminacji w miejscu pracy i działania na rzecz tworzenia i promocji różnorodności oraz wyraża gotowość firmy do zaangażowania wszystkich osób zatrudnionych oraz partnerów biznesowych i społecznych w te działania. Karta ma na celu przede wszystkim promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Grupa Ferrero w Polsce znalazła się także w Raporcie Diversity IN Check – czyli na pierwszej liście najbardziej zaawansowanych pracodawców w zarządzaniu różnorodnością i inkluzji w kraju.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ferrero-wyroznione-w-50-edycji-magazynu-raport-csr